Перший тест нового Nissan Qashqai 2014

Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 07.03.2014 в 6:14.
Перший тест нового Nissan Qashqai 2014

У порівнянні зі своїм попередником Qashqai виразно подорослішав, додавши рівно в тому, де поступався конкурентам. Але головне навіть не це — у міського кросовера Nissan з’явилася харизма.

Низка нових Nissan Qashqai зустріла журналістів в околицях Мадрида. Велика кількість хрому в зовнішності, світлодіодні елементи в оптиці, 17-дюймові литі диски і стильний кузова — здалеку і не скажеш, що в п’ятдесяти метрах стоїть явний представник мас. У контексті запеклої конкуренції в класі кросоверів зовнішність «на мільйон доларів» може зіграти вирішальну роль.

Екстер’єр вийшов настільки знайомим і харизматичним, що автомобіль просто неможливо переплутати ні з одним однокласником. Кросовер для людей середнього віку? Маркування «18 +» — ось саме відповідне позначення цільової аудиторії.

Представники японського бренду воліють говорити мовою інших цифр. «Перше покоління розійшлося по світу двохмільйонним тиражем», — цю фразу за день я почув раз десять. Стає зрозуміло, що головне завдання всіх тих, хто працював над новим Qashqai, не опуститися нижче заявленої планки. Але за рахунок чого, крім зовнішності, візьме своє новий Qashqai 2014?

Незважаючи на збережену ідеологію «доступного місткого кросовера для міста», в технічному плані новий Qashqai — це зовсім інша історія. В основі автомобіля лежить універсальна модульна платформа CFM — останнє слово інженерів альянсу Renault -Nissan. Середньостатистичний покупець кросовера на це, швидше за все, і не зверне уваги, а дарма. Саме завдяки новій архітектурі Qashqai значно схуд, серйозно додав у габаритах і отримав нові мотори.

Надбавку в довжині на 47 мм власник першою справою помітить не так на парковці — маневрувати на стоянках на кросовері раніше легко. Разом з збільшеною базою на 20 літрів виріс багажник, а місця для пасажирів на задньому дивані стало значно більше, ніж у попередника. Багажник, до слова, може стати серйозним аргументом на користь покупки нового Qashqai. Його обсяги (430 л), зате цікаві варіанти трансформації. У європейських версіях, позбавлених «докатки», підлога багажника — це насправді кришка ще одного відсіку, що складається з двох стулок. За їх допомогою можна ділити багажник на зони для дрібної або для великої поклажі.

Однак перед походом в автосалон за новим Qashqai важливо пам’ятати про один момент. У другому поколінні кросовера Nissan вирішив максимально дистанціювати Qashqai від нового X-Trail, який також з’явиться цього року. У автомобілів схожа зовнішність, інтер’єр і лінійка двигунів, але при цьому семимісне виконання буде доступно тільки для старшого X-Trail — Qashqai +2 в другому поколінні не буде. Це означає, що семимісний кросовер Nissan буде коштувати значно дорожче попередника і, відповідно, буде менш затребуваний.

Салон Nissan Qashqai — широченний крок вперед як по ергономіці, так і за якістю виконання. Єдине спірне рішення — велика глянсова панель на передній панелі. Вона занадто марка і напевно буде вимагати додаткового догляду в умовах щоденної експлуатації. Органи управління, шкали приладів, сенсорний екран мультимедійної системи — до ергономіки причепитися майже неможливо.

Те ж саме стосується і шумоізоляції. Інженери повністю врахували побажання власників Nissan Qashqai, які скаржилися на зайво гучний салон. В результаті Qashqai в другій генерації отримав без перебільшення кращу шумоізоляцію в своєму класі. У салоні лише іноді чути шум вітру через величезні дзеркала. Однак про цю особливість новинки слід говорити в контексті ідеальних іспанських доріг і літньої гуми. Де-небудь під Тернополем на шипованих покришках емоції від шумоізоляції будуть зовсім іншими.

У ході тест-драйву мені вдалося проїхати на двох версіях Qashqai — з бензиновим 1,2 і дизельним 1,5 -літровим мотором. В Україні останнього не буде — його місце займе новий 1,6-літровий турбодизель. Базові ж версії будуть комплектуватися як раз 1,2-літровим двигуном. Головна проблема цього агрегату — у невідповідності кубатури форм-фактору автомобіля. За ТТХ мотор ні в чому не поступається атмосферному 1,6 попередника, але інша справа — споживче сприйняття.

Погіршити ситуацію в Україні може практично повна відсутність альтернатив в початкових і середніх комплектаціях: буде тільки дизельний мотор. Що стосується третього двигуна, 2,0 — літрового бензинового, який знайомий ще по минулому поколінню, то він буде доступний тільки в топових версіях.

Бензиновий 1,2 DIG -T отримав зіставну з 1,6- літровим «атмосферником» потужність — 115 кінських сил. При цьому у нового мотора більший крутний момент — 190 Нм проти 156 Нм у попередника. Завдяки цьому двигун впевненіше розганяє автомобіль з низьких оборотів. Інша справа, що яскраво вираженого «підхоплення» у мотора взагалі немає. У міському ритмі динаміки з 1,2-літровим двигуном Qashqai вистачить позаочі, але за містом любителі динамічної їзди можуть зіткнутися з проблемами у вигляді нестачі тяги при обгонах.

Трансмісій для автомобіля передбачено дві: шестиступінчаста «механіка» і варіатор Xtronic. У другому випадку коробка буде доступна тільки для 2,0 — літрового бензинового мотора. Бензиновий 1,2 і 1,6- літровий турбодизель комплектуватимуться безальтернативною МКПП. К «механіці» нарікань немає — передавальні числа підібрані максимально грамотно, а помилитися при перемиканні практично неможливо. На швидкості в 100 км / ч на шостій передачі тахометр показує всього 2000 оборотів. При цьому витрата, згідно бортовому комп’ютеру, тримається в районі 5-6 літрів на «сотню». Відмінний показник для автомобіля масою в 1,3 тонни.

Обговорити статтю на форумі



Loading...
©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2015