5 жіночих «критеріїв» при виборі квартири
Подивитись всі дописи у розділі: Новини нерухомості. Розміщено: 11.03.2014 в 17:36.Аура житла
До такої непростої справи, як пошук нового житла, жінки, на відміну від прагматичних чоловіків, підходять більш емоційно. Якщо «сильна» стать, як правило, цікавиться якістю будівництва, оздоблювальними матеріалами, інженерними системами, безпекою та експлуатаційними витратами, то «слабка» в першу чергу починає вивчати так звану ауру майбутнього житла. Жінці важливо знати, як вона себе відчує в новому будинку. Тому, вибираючи квартиру, вона може довго ходити по кімнатах, стояти біля вікна, посидіти за столом або «прислухатися» до запахів. Жінка не купить квартиру з неприємним ароматом, у якій їй буде незатишно або навіть просто не по собі. Квартира для неї, немов нове плаття, яке вона спочатку повинна приміряти.
Науковий підхід
При покупці квартири жінки частіше, ніж чоловіки піддаються різним символічним практикам, таким як астрологія, нумерологія або феншуй. Ще пару років тому спостерігався бум моди на «квартири по феншуй». Особливо схильні до неї були, звичайно ж, жінки, яким так дорога атмосфера і затишок. Щоб підібрати «все по феншуй», клієнти були готові переплачувати за об’єкт кілька мільйонів. Однак, зараз це вже не так актуально. Сьогодні модно залучати астрологів, які допомагають підібрати «правильне» житло. Астрологи супроводжують клієнтів до об’єкту, обчислюють за місячним календарем сприятливий час для переговорів і угод, складають зодіакальні карти, на яких вказують найбільш підходящий район проживання.
Поряд з астрологами існують і окремі фахівці з нумерології, які підраховують кармічні значення цифр, що відносяться до майбутнього житла — номер будинку чи вулиці, вартість квартири, її площу. На їх думку, в даних цифрах закладений код, від якого залежить атмосфера домашнього вогнища, настрій і благополуччя господарів, їх ритм життя і навіть духовний розвиток.
Вибір «правильної» кухні
Безсумнівно, практично всі жінки мріють про простору, світлу і затишну квартиру, тому в їх уявленні про ідеальне «гніздечко» не вписуються вузькі коридори, невеликі вікна, а найголовніше — крихітна кухня. Тому пильний погляд представниць слабкої статі при вивченні планування завжди спрямований у першу чергу на кухню, адже це їх цитадель.
Зовнішня естетика
Жінки в своїй більшості — дуже вразливі натури, тому їм вкрай важливі естетичні параметри житла — вид з вікон чи оточення будинку. І якщо чоловікові досить лише того, щоб вид з вікна не був видом на сусідню стіну, то жінці важливо споглядати будь-яку картинку, будь то вид на храм або просто парк. Балкон, як правило, бажаний і для чоловіків, і для жінок, тільки першим він потрібен, щоб можна було вийти покурити, а іншим — подихати свіжим повітрям.
Оцінюючи оточення будинку, жінка обов’язково зверне увагу на такі небажані елементи сусідства, як, наприклад, ринок, галаслива магістраль або навіть вуз, поряд з яким буде завжди «студентський переполох». Але точно захоче бачити поруч магазини, школу і дитячий садок.
Деталі
При виборі нерухомості, дами, як правило, схильні помічати різні нюанси, а от чоловіки намагаються побачити об’єкт вцілому. Якщо вибір квартири відбувається на вторинному ринку, де житло дуже часто продається з обробкою, то в цьому випадку жінки в першу чергу звертають увагу на стан ремонту і наявність тріщин.
В елітних квартирах найчастіше вже встановлена вся побутова техніка, тому жінка неодмінно поцікавиться не тільки її наявністю, а й брендами. Жінка в більшості випадків наполягатиме на підземному паркінгу з ліфтом на верх, щоб простіше було донести до квартири сумки з магазину. Крім того, саме жінка неодмінно подумає про сусідів і поцікавиться, хто живе поруч, чим займаються ці люди, чи є у них діти або домашні тварини.
«Двох однакових жінок на світі не існує — у всіх різні характери, доходи і, відповідно, уявлення про власну квартиру, — зазначає Марія Литинецька, генеральний директор «Метріум Груп». — Однак усіх жінок об’єднує одне — бажання створити ідеальне домашнє вогнище, тому його вибір відбувається дуже педантично. Підшукуючи для себе «гніздечко», прекрасна стать керується скоріше не логікою , а інтуїцією. Жінки більшою мірою прислухаються до свого «внутрішнього голосу», відчуттям і рідко беруть до уваги чужу думку чи пораду. Якщо ж говорити про сімейну пару, то рішення про покупку квартири приймають, безумовно, обидві «половинки», тільки «сильна» частина відповідає за бюджет, а «слабка» — за сам вибір квартири, тому що саме господині належить тут прати, прибирати, готувати і створювати атмосферу затишку. Тобто жінка, як правило, вибирає, а чоловік — торгується. Таким чином, все-таки в 70 % випадків рішення приймає саме жінка. Не дарма кажуть: «Чоловік — голова, а жінка — шия ».