Через подорожчання українці переходять на дешеве морозиво

Подивитись всі дописи у розділі: Новини регіонів. Розміщено: 24.06.2014 в 21:23.
Через подорожчання українці переходять на дешеве морозиво
У районах АТО продовжують їсти пломбір

В Україні активно дорожчає морозиво, ціни підвищувалися вже двічі — у березні та травні. І піднялися вже на 50%: найбільше вартість десерту піднімалася минулого місяця — на 30%, повідомили постачальники.

«По окремих видах відпускні ціни оптовиків в травні виросли на 50%», — зазначив у розмові з Олександр, маркетолог ПП «Вишиванка», яке займається оптовими продажами морозива по всій Україні. Ті ж зміни і в роздрібній торгівлі: те морозиво, яке раніше коштувало в магазині 4 грн, тепер — 6 грн.

Перегляд цін від виробників перед літнім сезоном — вже звичне явище. Але тільки не такими темпами. «Ціни на морозиво в Україні піднімаються два рази на рік — у березні та травні. Кожен раз на 5-7%», — уточнили в ПП «Вишиванка».

Пояснюючи різке подорожчання цього року, експерти в усьому звинувачують зростання курсу долара. «Для виробництва морозива використовується частина імпортних інгредієнтів, плюс упаковка — це не могло не відбитися на вартості», — сказав маркетолог агентства Kolоrо Аліна Федорчук.

Донбас не відмовився від солодощів

Як не дивно, зростання ціни не викликало різкого зниження обсягів споживання. «Навіть у складній економічній ситуації людина повинна чимось себе радувати. Якщо людина хоче морозива — вона його купує», — сказали нам у ПАТ «Житомирський маслозавод».

Варто відзначити, що обвалу продажів не відбулося навіть у неспокійних областях. «Обсяги поставок в Донецькій і Луганській областях, звичайно, знизилися, але не критично. Хоча з доставкою продукції туди, виникають певні складнощі», — зізналася маркетолог ТМ «Рудь» Наталя.

Регіони переходять на дешеве

Зате цього літа покупці стали уважніше вдивлятися в цінники і вибирати морозиво подешевше. Як пояснили фахівці, порційне морозиво умовно ділиться на групи (у вафельному стаканчику, на паличці, брикет, ріжок), в кожній з яких є низький, середній і високий ціновий сегмент. «Різниця між сегментами у пломбіру і морозива на паличці — одна гривня, у ріжків — півтори гривні», — уточнив Олександр.

«Так регіони перейшли на більш дешеве морозиво. А в Києві та великих містах, як і раніше, купують ріжки», — повідомила маркетолог ПАТ «Житомирський маслозавод» Наталя.

Сподіваються на спеку

У той же час виробники та продавці поки не фіксують сезонного сплеску продажів. І пояснюють це не цінами, а погодою. «Через холодне літо поки ми спостерігаємо зниження продажів, але в стандартних межах», — сказали нам в маркетинговому відділі ПАТ «Житомирський маслозавод». Різниця в обсягах споживання в спекотне і холодне літо зазвичай становить 10%.

Хоча виробники все ще сподіваються на спеку. «Температурний рубіж, після якого ми побачимо сезонну активізацію продажів — 30 градусів, — кажуть оптовики. — А його поки не було».

©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2022