Нова історія та нові пріоритети Peugeot 308

Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 04.02.2015 в 18:06.
Нова історія та нові пріоритети Peugeot 308
Знайти знайомі риси від попередника в новому Peugeot 308 практично неможливо

Абсолютно новий Peugeot 308 поміняв пріоритети і опинився в преміум сегменті. Модний, стильний, наворочений і спортивний — це ті характеристики, які будуть залучати українців в кризовий рік.

З міцного середнячка C-класу Peugeot 308 вирішив податися в «гарячі» хетчбеки. Нова сторінка історії моделі була відкрита в Європі на початку минулого року. Там машинка припала до душі, і більше 200 тисяч «пижиків» оселилися в гаражах у місцевих водіїв. За цей час 308-й вже встиг отримати звання «Автомобіля року» в Старому Світі і нагороду за кращий інтер’єр.

До України ж «пижик», який збирають в місті Сошо на сході Франції поблизу кордону зі Швейцарією, має доїхати тільки зараз і 7 лютого у всіх дилерських центрах Peugeot в Україні пройде день відкритих дверей, присвячений старту продаж нового Peugeot 308. Детальніше про свято та початок продаж нового «пижика» читайте на сайті офіційного дилера Peugeot в Україні http://peugeot-vidi.com.ua/.

Не впізнати

Хетчбек Peugeot 308 — абсолютно новий автомобіль, побудований на універсальній модульній платформі. У порівнянні зі стареньким «пижик» це не просто крок вперед, а справжній левиний стрибок.

Завдяки оптимізованій формі кузова і використанню високоміцної сталі модель скинула в вазі близько 140 кг. При цьому габарити 308-го залишилися приблизно колишніми — автомобіль має 1457 мм у висоту, 4253 мм в довжину і 1863 мм завширшки. П’ятидверна версія, правда, навіть трохи зменшилася: в довжині на 23 мм, в ширині на 9 мм, по висоті на 41 мм.

Попрацювавши з аеродинамікою, інженери наділили Peugeot 308 кращим коефіцієнтом аеродинамічного опору в класі — 0,28. Складено витончені пропорції, згладжені лінії та елегантні смужки на решітці радіатора — дизайн моделі став більш стриманим, без спірних моментів, властивих першому поколінню. Хтось порадіє такій «прилизаний» зовнішності, а хтось буде сумувати за «усмішкою» старого-доброго «пижика».

Тонкі смужки хрому, елегантні світлодіодні фари, що нагадують розріз котячих очей, стримана решітка радіатора, задні ліхтарі у формі трьох кігтів — так стежать за зовнішністю тільки французи.

Опинившись в салоні, тут же помічаєш якісно підібране покриття і ідеально підігнані деталі. Французи вклали всі старання, щоб відразу ж «зачепити» всякого хто потрапив у 308-й. Те, що лаконічний і доброзичливий інтер’єр був визнаний найкрасивішим на Міжнародному фестивалі автомобілів в Парижі, навіть не дивує. Загалом можна вибрати будь-який з семи варіантів обробки і прикрасити салон декоративними деталями сірого матового алюмінію, чорного блискучого металу або з матового хрому. Дівчата ахнуть, спортсмени поспішать сісти за кермо.

Після цілого дня в дорозі спина не втомилася, при бажанні можна було з комфортом поспати на розкладеному передньому сидінні. На місцях ззаду трохи затісно, але цілком комфортно і можна влаштуватися в зручному положенні.

Зручні крісла, компактне кермо, знайоме ще по 208-й моделі, звично хваткий і приємний на дотик, панель приладів зручно розміщена на рівні очей водія, центральну консоль в мінімалістському стилі тонкою хромованою смужкою перетинає відділення для CD-дисків. Французи впевнені, що культура возити з собою коробки з дисками не зживе себе ще довгий час, але для більш прогресивних користувачів приготували необхідний USB-порт і можливість підключити смартфон до автомобіля.

Одна з численних «фішек» — великий сенсорний екран діаметром 9,7 дюйма, для зручності повернений до водія.

Вивчити все, що відбувається з автомобілем, можна саме з його допомогою — наприклад, подивитися середню витрата палива, перевірити тиск в шинах. Деякий час піде на те, щоб освоїти управління музичною системою — все тут, як і годиться, вельми по-французьки. Численні опції дозволяють налаштувати інтерфейс під переваги водія, тут же можна вибрати навіть «музичний» супровід для поворотників. Заводиться 308-й з кнопки, замість громіздкого важеля стоянкового гальма — витончена клавіша. Він автоматично активується при зупинці двигуна і розблокується при запуску.

У результаті — нічого зайвого. Дизайнери створили в салоні трохи камерну атмосферу, а якщо додати зверху панорамний дах, то взагалі буде повний шик і ульот.

На трасі і серпантинах

Дух і азарт переродженого 308-го розкриваються, варто йому виїхати на трасу. Легкий, маневрений і напористий автомобіль демонструє відмінні показники аеродинаміки, чіпко тримається за дорогу на поворотах і не лякає сильними креном при різких маневрах. А на серпантинах, повірте, хочеться виконати не один такий трюк. Після майже 1000 км пройденого шляху трохи здивувала середня витрата палива — 9,3 л / 100 км. З одного боку, досить пристойно для хетчбека, з іншого — напевно більшість водіїв віддасть перевагу більш поблажливому варіанту їзди, ніж наш екіпаж, який з усіх сил намагався на всі ключові пункти приїжджати якомога швидше інших.

Порадувала нова автоматична шестиступінчаста коробка передач з технологією Quickshift, яка дозволяє швидко і плавно перемикати передачі. Нарешті можна забути про застарілий 4-діапазоні «автомати» і просто насолоджуватися довгою дорогою! 150-сильний бензиновий мотор об’ємом 1,6 повною мірою порозумівся з агрегатом і швидко і слухняно розганяв автомобіль до далеко не рекомендованих ДАІ швидкостей.

У більш дорогих комплектаціях в список устаткування виходить система допомоги водієві при парковці. Йому доведеться стежити тільки за педалями швидкості і гальма – все інше розумна функція зробить сама.

На те, що Peugeot 308 безпечний, мені довелося сподіватися кожен раз, коли за кермом опинявся один з моїх колег-екстремалів. Різкі обгони на поворотах, «шашечки» з місцевими «Мерседесами». Кілька разів мені здавалося, що це мій останній тест-драйв, але автомобіль незмінно не підводив. При бажанні на трасі можна включити адаптивний круїз-контроль, який працює спільно з системою попередження про ризик зіткнення та аварійного гальмування. Круїз-контроль автоматично знизить швидкість, якщо попереду виявиться автомобіль, що йде на швидкості нижче вашого жвавого «пижика». Якщо різниця швидкості між 308-м і автомобілем попереду дуже велика, то датчик ризику зіткнення сповістить про необхідність пригальмувати. У разі якщо зіткнення не уникнути, автоматичне аварійне гальмо знизить швидкість до 20 км / год, для того щоб уникнути зіткнення або ж пом’якшити її наслідки.

Підсумок

Через чотири роки після прем’єри оновленої моделі Peugeot 308 французи представили повністю новий автомобіль. Колишній варіант розійшовся в Україні як гарячі пиріжки.

Французам вдалося створити доступну і якісну машину С-класу з відмінним дизайном, яка на голову перевершувала конкурентів і змушувала зупиняти на собі погляди.

Якість, дизайн і той самий французький шик у машинки на рівні. Недарма в гонці за звання кращого автомобіля в Європі він обігнав, зокрема, BMW i3, Tesla Model S, Mazda3 і Mercedes-Benz S-Class.

©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2022