Volkswagen презентував нове покоління мінівена Caddy
Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 06.02.2015 в 8:07.Компанія Volkswagen презентувала нове покоління моделі Caddy. Конструктивно новинка не сильно відрізняється від автомобіля-попередника — зате може похвалитися економічними моторами, нестандартною конфігурацією центральній консолі і цілим рядом опцій, раніше не доступних для машин цього сегменту.
Презентація четвертого за рахунком покоління мінівена Caddy відбулася на польському заводі Volkswagen в Познані.
Коли з нового Caddy вперше зняли покривало, в очі присутнім на презентації насамперед кинулися повністю світлодіодні фари і елегантні ліхтарі.
Втім, нова оптика не дала випустити з уваги, що обриси кузова і конфігурація дверних прийомів при зміні поколінь особливо не змінилися — а значить, новий Caddy являє собою добре модернізований старий.
Представники Volkswagen не бачать в цьому особливого криміналу. Мовляв, ринок комерційних автомобілів живе за своїми законами — і поки конструкція дозволяє задовольняти запити покупців, радикально переробляти її сенсу немає.
Логічніше приділити увагу деталям — наприклад, списку опцій. У ньому з нагоди прем’єри нового Caddy з’явилися системи і функції, раніше на автомобілях цього сегмента не зустрічалися.
Зокрема, має сенс назвати адаптивний круїз-контроль і систему автоматичного перемикання між дальнім і ближнім світлом фар — конкуренти такими «фішками» похвалитися не можуть. Також життя водієві полегшать системи кругового огляду і автоматичного паркування — причому в самому просунутому варіанті остання може не тільки поставити машину паралельно тротуару, а й «причалити» під прямим кутом до вантажної рампі на складі (не варто забувати, що Caddy охоче купують всілякі служби доставки, транспортні компанії і просто підприємці, які перевозять товари самостійно).
Про безпеку серед іншого піклується двоступенева система аварійного гальмування; при швидкості до 30 км / год вона здатна зупинити автомобіль, а якщо аварія все ж трапиться — після удару продовжить тиснути на гальмо, заважаючи машині вести себе як більярдна куля. Плюс Caddy повинні комплектуватися особливо стійкими до проколів шинами.
Усередині звертає на себе увагу нестандартна конфігурація центральній консолі. Якщо на абсолютній більшості машин модуль управління клімат-контролем розміщується нижче екрана мультимедійної системи, то тут — навпаки: дисплей зміщений вниз, а рукоятки регулювання температури і інтенсивності обдування «оселилися» над ним.
Наскільки доречне й зручне таке рішення — можна буде зрозуміти тільки після тест-драйву. Поки ж представники Volkswagen відзначають, що для нового Caddy розроблені відразу дві передніх панелі: одна, простіше — для вантажного варіанту, друга, більш елегантна — для пасажирської версії. Попутно на Caddy з’явилося усіяне кнопками кермо, добре знайоме власникам Golf та інших сучасних моделей з основної (тобто не бюджетної) лінійки Volkswagen.
Під капотом нового Caddy — один з восьми двигунів (чотирьох бензинових і чотирьох дизелів), що укладаються в норми токсичності Євро-6 і дозволяє заощадити до 1,2 л з 100 км при порівнянні з агрегатами колишнього Caddy.
Найслабший двигун розвиває 75 к.с., найпотужніший — 150 (в обох випадках мова йде про дизелі). Покупці зможуть вибирати між механічною коробкою передач і DSG, а також між передньо- і повнопривідним варіантами.