Тест-драйв Lexus NX 300h
Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 13.02.2015 в 18:07.Цей середньорозмірний кросовер спочатку створений для боротьби з дизельними версіями іменитих конкурентів. А раз у компанії «Лексус» немає моторів на важкому паливі, то боротися з ними вона продовжує за допомогою гібридної силової установки Lexus Hybrid Drive. А от наскільки NX 300h готовий впоратися з цим завданням в наших умовах?
Основні факти про Lexus NX:
• перший Lexus в класі середньорозмірних SUV преміум-сегмента
• коефіцієнт аеродинамічного опору Cd = 0,32
• представлений з переднім (в Україну постачається під замовлення) і повним приводом
• поки пропонується виключно з гібридною силовою установкою, що складається з бензинового 2,5-літрового мотора, генератора, двох електродвигунів, нікель-металгідридних батареї і керуючої електроніки
• сумарна потужність силової установки — 197 к.с.
• середній заявлена витрата палива на 100 км — 5,3 л
• розгін до 100 км / год — 9,2 с
Комплектації Lexus NX:
• Executive, F Sport і Luxury
З 2015 року додалися нові:
• Comfort і Business
Вартість Lexus NX в Україні на 13.02.2015 р.:
• від 1 456 950 грн.
Ціни вказані на основі даних сайту офіційного імпортера Lexus в Україні «Лексус Київ Захід» http://kyiv-west.lexus.ua/ru/.
Поки суперники акуратно і послідовно змінюють округлі форми на більш різкі, Lexus NX рішуче і зухвало вривається в їх ряди, залучаючи незвичайним поєднанням граней і кутів кузова, зовнішніх дзеркал, бамперів і оптики. Навіть краї фірмового «пісочного годинника» решітки радіатора загострилися, а сама вона впевнено виступає вперед. NX немов свердлить опонентів пронизливим поглядом світлодіодних фар головного світла і атакує стрілами LED-ходових вогнів. Втім, корма повністю відповідає стилю, а штампування кришки багажника повторює вигини решітки радіатора і центральної консолі в салоні.
Lexus NX для України
Якщо з боку Lexus NX 300h і здасться компактним, то в салоні люди середнього зросту не відчувають себе обмеженими. Але ті, хто вище, вже можуть поскаржитися на сильно виступаючу передню панель. Хоча якраз за рахунок такої форми вона виглядає незвично. А органи управління розташовані компактно, все під рукою.
Тест-драйв Lexus NX 300h
Для власників інших Lexus архітектура торпедо буде в новинку, як і оригінальне дзеркальце, яке можна дістати.
Деякі кнопки і пластик місцями виглядають занадто простацькими. Але штучну шкіру на торпедо не відрізниш від натуральної, і вона повинна зберігати свій первозданний вигляд весь термін експлуатації. Та й комплектація на рівні. Втім, Lexus ніколи не можна було звинуватити в слабкому оснащенні. А топова версія відрізняється обігрівом керма, 3-ступінчастою вентиляцією передніх крісел, люком з електроприводом, пам’яттю положення дзеркал і сидіння водія, акустичною системою Mark Levinson Surround Sound System, системою управління Lexus Remote Touch Pad, навігацією.
Передні сидіння Lexus NX досить спортивні по своїй конфігурації — навіть у виконанні Luxury я весь час відчуваю бічну підтримку. І в цьому випадку вони оснащені 3-ступінчастою вентиляцією.
На другому ряду відчуваєш себе не менш вільно, ніж у більш великому RХ. І спинки дивана так само можна регулювати за нахилом. Вентиляційні решітки під заднім диваном служать для вентиляції та охолодження батареї.
Забезпечити захист і безпеку в такій машині допомагає ключ-карта, функція моніторингу сліпих зон Blind Spot Monitor (BSM), система оповіщення про наближення об’єкта при русі заднім ходом Rear Cross Traffic Alert (RCTA), набір камер кругового огляду Panoramic View Monitor. Правда, картинка не дуже велика і монітор занадто віддалений від водія, але можна включати окремі камери. Хоча кнопка розташована не дуже зручно для частого користування — внизу торпедо, ліворуч від керма.
За великим рахунком, всі конкуренти в преміум-сегменті пропонують багате оснащення, але от гібридна силова установка для українського покупця доступна далеко не у всіх. Саме вона забезпечує NX 300h витрати палива 2,5-літрового бензинового мотора на рівні 2-літрових турбодизельних двигунів суперників. При цьому від водія не потрібно спеціальних навичок, хіба що вибрати режим роботи: Eco, Normal або Sport.
Бензиновий 2,5-літровий мотор обладнаний системою зміни фаз газорозподілу Dual VVT-I і може працювати zxd по циклу Аткінсона — з більш довгим тактом впуску.
В економічному режимі педаль газу відчутно пручається натисканню, немов під неї потрапив пружний гумовий м’ячик. І якщо не намагатися його сплющити, то і реакції NX 300h демонструє плавні і м’які. Відповідно, легше їздити більш економічно. В інших режимах акселератор більш податливий, а чуйність авто вища. При спортивних настройках навіть при легкому дотику педалі газу відчувається лінійне прискорення, кермо стає жорсткішим, а індикатор роботи гібридної силової установки на щитку приладів змінюється звичним тахометром.
Але при зниженні швидкості, в тягнучках і пробках вона все одно падає в нуль, і NX 300h їде на одній електриці за умови достатнього заряду батареї. Адже Lexus Hybrid Drive працює повністю в автоматичному режимі, самостійно вирішуючи, коли заряджати батарею, підключати ДВС, один або обидва електродвигуна, окремо або одночасно з бензиновим мотором.
Режим примусового руху на електротязі EV працює на швидкостях до 50 км / год і вимагає максимально обережного поводження з акселератором, тоді як в залежності від заряду батареї і зовнішніх факторів NX 300h здатний їхати на одній електриці і при 80 км / год — правда, акселератор доводиться буквально гладити ногою. Все це і дозволяє економити, але в наших реаліях така максимально плавна і тиха їзда можлива лише в пробках.
При інтенсивному наборі швидкості працюють всі двигуни і тому перший ривок з місця у NX 300h дуже впевнений, але надалі динаміка не вражає. При цьому бензиновий агрегат відразу виходить на високі обороти і затягує однотонну пісню.
Підсумовуючи, можна стверджувати, що Lexus NX 300h приверне на себе увагу молодіжної аудиторії, якій RX приївся. Зовнішність моделей настільки різна, що конкурувати вони не повинні не тільки через різницю в розмірах. Поки в Україні ви не побачите на кормі цього кросовера іншого шильдіка, окрім «NX 300h», проте незабаром має з’явитися новий — «NX 200t», що говорить про те, що під капотом встановлена 2-літрова бензинова турбо- «четвірка». Але це вже буде інша історія.