Тест-драйв Land Rover Discovery Sport

Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 14.02.2015 в 8:39.
Тест-драйв Land Rover Discovery Sport

Бувай Freelander! Після двох поколінь компактному SUV з автоматично підключаємим повним приводом в сім’ї Land Rover більше немає місця за обіднім столом. Його місце з лютого займає автомобіль більш високого класу з підвищеною функціональністю. Як це ув’язується з його позашляховими характеристиками і дорожніми манерами, проливає світло тест.

У майбутньому модельний ряд Land Rover Discovery Sport робить ставку на функціональність. Він зможе перевозити до семи пасажирів, легше трансформуватися і вміщати ще більше багажу. Перенароджений Freelander покидає перенасичений сегмент кросоверів, де британцю конкурувати все складніше, і спробує вклинитися в нішу таких люксових SUV’ов, як BMW X3 і Audi Q5. Таким чином, Land Rover відповідає на запити своїх клієнтів, хто задивляється на великі Range Rover, але не може їх собі дозволити.

Land Rover Discovery Sport

Після трьох нових моделей, Range Rover Discovery Sport — перший повністю новий Land Rover за останні більш ніж десять років. Нова модель перевершує свого попередника в довжину на десять сантиметрів і на вісім — колісною базою. Цей формат все ще вкладається в стандарти, прийняті в класі компактних SUV, але Discovery Sports на відміну від прямих конкурентів пропонує ще й третій ряд сидінь. І навіть якщо він не замовлений, як опція, Land Rover презентує новий формат для практиків: багажник може вмістити 981-1698 літрів. У тому числі за допомогою пересувного на 16 сантиметрів заднього ряду сидінь. Це стало можливим завдяки новій, компактній задній підвісці, яка і відрізняє новачка від технічно спорідненого Evoque.

Discovery Sport відрізняється від Freelander більш округлими формами і робить ставку на стиль. Зі своїм франтівським профілем і лоском новачок швидше полягає в спорідненості з моделями Range Rover, ніж з соромливою модельною лінійкою Land Rover. Ця тема простежується і всередині, де виявляється високопробний дизайн і достаток першокласних матеріалів.

На дорозі поводиться велично

За кермом Discovery Sports відчувається по-іншому, ніж технічно споріднений Evoque. Головним чином це пояснюється іншою позицією водійського сидіння: його подушка встановлена на кілька міліметрів вище, а спинка — більш вертикально. Тим не менш, посадка все ще легкова, а оглядовість багато краще, ніж у його спокусливого двоюрідного брата.

Шасі налаштоване цілком комфортно, тільки на міських швидкостях кузов трусить на 19-дюймових колесах. З цією проблемою повинні впоратися адаптивні амортизатори MagneRide, які будуть доступні як опція. З підвищенням темпу хід стає по-справжньому люксовим — стриманим на розкачку і малошумним.

Рульове управління не відрізняється еталонним зворотнім зв’язком, але точне і гостре, так що проходження зв’язок поворотів вдається здійснювати з рухливістю легковика. В якості базової пропонується поліпшена 6-ступінчаста ручна КПП, але доплата за автомат, безумовно, варта того. 9-ступінчаста автоматична коробка передач тут вже не так нервує. АКПП не тільки м’яко перемикається і жваво підлаштовується, але і дозволяє витягувати з двигуна тягу, не заганяючи стрілку тахометра на верхівку шкали. Розгінна динаміка також не в накладі: з 9-ма передачами прискорення до 100 км / год покращилося на півтори секунди з тим же 2,2-літровим дизелем.

Лаконічні інструменти, просте управління

Їзда не вимагає зайвих зусиль. Внесок у релаксацію робить і новий інтер’єр. Сидячі спереду пасажири отримують помітно більше свободи, ніж в Evoque, а інтер’єр вражає елегантною, хоча і дещо консервативною простотою: для важливих повідомлень вперше в класі є проекційний дисплей (опція), інструменти важко перевершити в їх ясності, а центр приладової панелі прикрашає сенсорний екран абсолютно нової мультимедійної системи, який замінює більшість кнопок і регуляторів.

Двигуни не нові, але списувати їх рано

На тлі такої технічної начинки, як автоматика екстреного гальмування, подушка безпеки для пішоходів і автоматичне дальнє світло, двигуни вже далеко не найвидатніші агрегати. Discovery Sports не дісталося нове сімейство моторів, яке було розроблено для Jaguar XE, і він стартує зі знайомими агрегатами Evoque. Тим не менш, існує вибір між 2,2-літровим дизельним двигуном в 190 к.с. і турбобензиновим мотором, який витягує 240 к.с. з двох літрів робочого об’єму. Жоден з них не залишає відчуття нестачі потужності. Особливо гарний дизель: тихий і добре імпонує зі своїм м’язистим крутним моментом 420 Нм напористому характером новачка.

Це більше не доступний Land Rover

Так як Discovery Sport більше, якісніше і краще оснащений, ніж Freelander 2, він також буде значно дорожче. Ціни починається за даними офіційного дилера LAND ROVER в Україні http://landrover-vidi.com.ua/ru/ з 1 433 729 (150 л. с., дизель), тоді як Freelander ще можна купити в салонах за 755 тисяч. Але це все ще на 33 тис. грн дешевше, ніж найменший Range Rover, тріумфальний хід по світу якого Disco-спортсмен здатний пригальмувати.

©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2022