Встановлюємо ГБО на авто заради економії

Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 18.09.2015 в 16:11.
Встановлюємо ГБО на авто  заради економії

Мова йтиме про 1-е і 2-е покоління газобалонного обладнання. Третє і четверте не розглядаються, так як вони призначені для установки на інжекторні двигуни. Або на дизельні з електронною системою управління. Звичайно, можна провести монтаж обладнання четвертого покоління на карбюратор, але буде потрібно проробити безліч маніпуляцій. У першу чергу двигун потрібно доповнити безліччю датчиків, які згодом будуть підключатися до електронного блоку управління, — розповідає консультант сайту встановлення ГБО http://stag-kharkov.com/.

Якщо дивитися з економічної точки зору, то на автомобілях ВАЗ ГБО окупається приблизно за 30 тис. км. пробігу. Якщо ви експлуатуєте машину постійно, то таку відстань долається за рік-півтора. Але не варто проводити встановлення обладнання на свій автомобіль, якщо річний пробіг менш 20000. Це виявиться просто нерозумно, окупиться монтаж через кілька років. Припустимо, ви часто робите тривалі поїздки на своєму автомобілі ВАЗ 2106. Що ж ви отримаєте при роботі на газовому паливі?

Найголовніше — це економія. Ціна бензину зростає, газу теж. Але піднімається вартість практично однаково. Літр газу приблизно вдвічі менше коштує, ніж бензин. Але необхідно поглянути і на витрату. Якщо карбюратор налаштований ідеально, ви їздите зі швидкістю не більше 120 км / год, то витрата бензину складе 7-9 літрів в змішаному циклі. При правильних налаштуваннях газового обладнання витрата може досягати 11-13 літрів. Провівши нескладні розрахунки, можна зробити висновок, що їзда на газі виявиться набагато вигідніше, навіть якщо витрата буде 13 літрів. Вартість встановлення ГБО становить не більше 10 тис. з встановленням.

Але ви отримуєте ще кілька переваг від використання газу на автомобілях ВАЗ і подібних моделей. Термін служби моторного масла стає ненабагато, але довшим. При роботі газ згорає без залишку, ніякі домішки не осідають в циліндрах. Ці домішки не потрапляють в систему змащення, що і збільшує ресурс масла на 2 тис. км. пробігу в середньому. Звідси і більш високий термін служби свічок запалювання — їх електроди менше засмічуються. Мабуть, цього вже виявиться достатнім, щоб зробити свій вибір на користь ГБО.

Покоління ГБО: яке встановити на карбюратор?

Ідеально для автомобілів ВАЗ з карбюраторною системою впорскування підійде газове обладнання 1 або 2 покоління. Його ціна не дуже висока, немає ніякої електронної системи управління, як на 4-му поколінні. Відмінностей у першого і другого поколінь не дуже багато. За допомогою газового шланга з’єднується карбюратор з дозатором. Є дрібна відмінність у конструкції самого дозатора. Наприклад, у першому поколінні використовується ручне регулювання дозатора. Його настройка відбувається відразу ж після установки ГБО. Згодом його положення необхідно час від часу коригувати.

А ось ГБО другого покоління має електричний привід дозатора. У ньому використовується спеціальної конструкції кроковий електромотор. Але для роботи цієї системи необхідно дотримуватися таких умов:

  • на автомобілі повинен використовуватися електронний карбюратор;
  • у випускній системі повинен бути датчик вмісту кисню.

Як ви розумієте, на автомобілях ВАЗ електронний карбюратор не використовується. Тому більш розумним виявиться використання звичайного дозатора механічного типу, про те, як встановити таку систему, ви зараз і дізнаєтеся. В результаті ви отримуєте обладнання не 2, а першого покоління.

Інші статті по темі:

Обговорити статтю на форумі



Loading...
©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2015