Способи злому й захисту автомобілів

Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 12.10.2015 в 12:47.
Способи злому й захисту автомобілів

Технічний прогрес не стоїть на місці. Автовласникам він подарував безліч способів захисту «сталевих коней» від посягання зловмисників. Але й автомобільні злодії не залишилися без інноваційних «гаджетів».

За статистикою, сьогодні найбільшою популярністю у автомобільних злодіїв користуються подовжувачі сигналу штатного ключа. Саме за допомогою цієї «штуки» частіше всього викрадають автомобілі. У «зоні ураження» виявляються ті машини, які обладнані системою комфортного доступу в салон.

Зловмисники найчастіше працюють у парі. В обох є спеціальні пристрої, які можуть зчитувати і відтворювати сигнал електронного ключа. Отримання даних відбувається наступним чином: перший зловмисник, під будь-яким приводом, наближається до автовласника на відстань в пару-трійку метрів, а другий ловить сигнал. Потім залишається лише відкрити авто і завести його.

Дуже схоже працюють і код-грабери. Це пристрої, які «вміють» перехоплювати команду, що йде з сигналізації, і дозволяють злочинцям проникнути в автомобіль. Простіше кажучи, коли автовласник натискає кнопку закриття дверей на брелку, у злодія з’являється копія сигналу. Примітний наступний факт. Раніше таким способом викрадали лише дорогі машини, а зараз під удар потрапляють автомобілі незалежно від ціни та престижності.

Але, на відміну від того ж подовжувача сигналу, код-грабери працюють не так «чисто». Зрозуміти, що хтось намагається перехопити сигнал, можна по поведінці брілка сигналізації.

Справа в тому, що коли код-краббер ловить сигнал, він відразу ж глушить його. Від чого власникові авто здається, ніби «сигналка» почала тупити, і йому доводитися кілька разів натискати на кнопку. Тому, якщо автомобіль раптом не закрився з першого разу, і такого раніше не траплялося, це привід замислитися: чи не сподобався кому-небудь ваш «сталевий кінь»? Ну, і вжити заходів обережності. Навіть якщо тривога виявиться помилковою, гірше точно не буде.

Схоже діють і «глушилки». Тільки вони не зчитують і не копіюють сигнал, а просто його блокують. Через це сигналізація не може включитися. У таких випадках автовласники думають, що в брілку просто сіла батарейка — і закривають авто на ключ. Власне, цього і домагаються зловмисники. Оскільки для запеклих злодіїв відкрити замок і завести авто – справа досить легка.

До речі, якщо розглядати так звані механічні способи викрадення, на першому місці йде якраз взлом дверей. За статистикою, в кожному п’ятому випадку викрадачі потрапляли в салон саме таким способом. На другому місці — банальне розбите скло. У 15% випадків викрадачі не церемоняться, і пускають в хід камінь або цеглу. Цікаво, що далеко не завжди зловмисники розбивають скло саме на водійських дверях. Іноді «дістається» і заднім.

Нарешті, один з найскладніших методів проникнути в машину — це використання пристрою, що дозволяє підключитися безпосередньо до CAN-шини автомобіля. Завдяки цьому можна «вирубати» штатну сигналізація. Але процедура ускладнюється тим, що зловмисникові необхідно просвердлити невеликий отвір в водійських дверях.

Здавалося б, ця процедура вимагає певного часу, специфічних знань і вправності, і тому доступна не багатьом злодіям. Однак, за статистикою, близько 10% випадків проникнення в авто відбувається завдяки цьому способу. А викрадаються найчастіше Lexus, Toyota і німецькі машини — Audi, Volkswagen, BMW, Opel.

Коли злочинець потрапляє всередину автомобіля, то завести її не є важким завданням. На допомогу зловмисникові можуть прийти все ті ж електронні перехоплювачі сигналів, або «кіношний» метод — замикання проводів запалювання.

Найбільш маститі викрадачі заводять машини електронним способом, за допомогою гнізда діагностики. Їм же зазвичай користуються майстри СТО, щоб отримати інформацію про машину.

Як захистити власний автомобіль

Щоб зловмисники не змогли скористатися гніздом діагностики, можна в ньому поміняти місцями «ніжки». Через цей «фокус» електронний прилад злодія просто згорить. А працівникам автосервісу це не принесе будь-яких труднощів, оскільки вони зможуть підключитися до машини за допомогою спеціального перехідника.

Взагалі ж, існує чимало способів хоча б частково убезпечити свій автомобіль від зазіхань ззовні. Один з найпопулярніших методів захисту — це установка пошукової системи. Невеликий за розміром датчик можна заховати, куди душа забажає. І, що важливо, це ніяк не позначиться на його роботі. Датчик буде визначати місцезнаходження авто по GPS, і передавати дані по GSM. Плюсів у такого «охоронця» багато. В залежності від налаштувань він подає сигнал з необхідною частотою (наприклад, два рази на добу), через це датчик важко виявити навіть самим «просунутим» зловмисникам. Оскільки найчастіше їх сканери датчик «не бачать». А після того, як злочинець перестає глушити сигнал, він моментально спрацьовує.

До того ж, зараз багато найрізноманітніших механічних замків, які можуть поставити в безвихідь навіть досвідчених викрадачів. Ставляться вони на колеса, педалі, коробку передач, кермо. А оскільки останнім часом багато автовласників все більше довіряють електронним охоронним системам, ігноруючи механічні, то і у злочинців далеко не завжди знайдуться спеціальні пристосування для злому.

Обговорити статтю на форумі



Loading...
©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2015