Що потрібно знати про капремонт двигуна

Подивитись всі дописи у розділі: Автоновини. Розміщено: 30.04.2016 в 6:17.
Що потрібно знати про капремонт двигуна

Важливість значення надійної роботи двигуна в автомобілі доводити не доводиться. Це як аксіома: без гарної роботи двигуна авто втрачає своє первісне призначення, служити засобом пересування. Своєчасний і правильний догляд за двигуном і його основними вузлами — запорука довгого експлуатації «залізного серця» вашого автомобіля. Однак якщо трапилася поломка і постало питання про ремонт, то довірити «лікування» варто досвідченим механікам, що втім, не заперечує наявність ваших знань про ремонт цієї найважливішої складової технічного оснащення автомобіля.

Ремонт двигуна та його види

Традиційно розрізняють кілька видів типів ремонту рухової установки.

Поточний ремонт передбачає, що робота двигуна проходить при наявності невеликих несправностей, які, однак, слід усунути. Інакше може виникнути необхідність в середньому ремонті, коли рухову установку потрібно буде розбирати і можливо замінювати деякі її складові частини. Відповідно, капітальний ремонт двигуна — куди більш масштабне явище. У його процесі необхідно не тільки демонтувати рухову установку, повністю розібрати її на частини, а й провести відновлювальні роботи, усунути зношені деталі і частини. Словом, вдихнути в двигун друге життя. Однак варто розуміти, що капремонт двигуна — заняття не тільки трудомістке, але і дороге.

Вирішувати дилему: проводити повний ремонт двигуна або краще відразу встановити новий «движок», можна самостійно або за порадою майстра. А його якраз краще знайти не тільки досвідченого, але і чесного, щоб уникнути ситуації, коли автолюбитель, недосвідчений в подробицях роботи двигуна, сліпо погоджується на вимоги майстра провести капремонт та часом переплачує там, де можна зекономити.

Раніше ніж фахівець автомайстерні прийме рішення про капітальний ремонт, він проведе діагностику несправностей рухової установки. Потім, ґрунтуючись на результатах досліджень неполадок, і буде прийматися рішення про те, як і що ремонтувати в «движку».

Діагностика — всьому голова

Сам процес діагностики рухової установки можна звести до таких основних положень, як:

• діагностика роботи поршневої групи (в цьому випадку, враховується ступінь зносу і головки блоку циліндра);
• перевірка електронних систем автомобіля на справність;
• аналіз функціонування датчиків і механізмів рухової установки;
• перевірка рівня компресії в двигуні;
• дослідження рухової установки на можливий витік масла і вимірювання тиску всередині двигуна.

Буває, що гарне діагностування виявляє не тільки місця, «де тонко», а й вказує на спосіб їх ремонту. І тут в ідеалі фахівець з ремонту двигуна своїми діями нагадує стоматолога, який до останнього робить все можливе, щоб залікувати зуб, не видаляючи його. У щасливих випадках до капремонту справа може і не дійти. Адже усунення невеликих несправностей в роботі двигуна буває досить, щоб не довести справу до критичних заходів, капремонту. Наприклад, промивка вентилятора картера або регулювання карбюратора — хороші заходи, щоб усунути протікання масла.

До речі, діагностувати суттєві неполадки можуть особливо уважні до змін в роботі двигуна автовласники. Існує певні ознаки того, що з «движком» коїться щось недобре. Звичайно, більшість стукотів, наприклад, стукіт, який можна почути в кривошипно-шатунного механізму, що говорить про знос коленвала або підшипників, або вкладишів, можна розрізнити на спеціальному обладнанні. Однак, автовласник сам може прийти в висновку про необхідність повного ремонту двигуна на основі таких ознак, як підвищена витрата масла, густий дим з вихлопної труби та інше.

©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2022