Прямі продажі продукції Faberlic як метод успішного просування

Подивитись всі дописи у розділі: Мода. Розміщено: 06.08.2017 в 14:34.
Прямі продажі продукції Faberlic як метод успішного просування

Faberlic — компанія-виробник, яка вибрала як метод просування своєї продукції прямі продажі.

Прямі продажі — це просування товару від виробника до споживача «без магазина», минаючи оптову та роздрібну мережу. На сьогодні прямий продаж — найпрогресивніший і ефективний метод ведення бізнесу. Такий метод просування продукції вигідний всім.

Вигідно Консультанту

Люди, які обрали співпрацю з Компанією, мають можливість отримувати додатковий дохід, а також можуть вибудовувати власну справу. Співпрацювати з Faberlic не тільки вигідно, але і дуже зручно: ви можете працювати, не виходячи з дому, в будь-який час. Faberlic — це не тільки робота, а й різнобічне спілкування, відвідування різних заходів. Для багатьох співпрацю з Компанією — це самореалізація. А почати для кожного досить просто — реєстрація фаберлік і далі потрібно лише ваше бажання працювати.

Прямі продажі вигідні споживачу

Відсутність оптової, роздрібної націнки та націнки магазину дозволяє Faberlic пропонувати свою продукцію за доступними цінами. Просування продукції за рекомендацією через незалежних Консультантів викликає довіру споживача: «Я консультант Компанії, я користуюся сама, мені подобається, і я рекомендую користуватися цією продукцією і вам». Прямі продажі вигідні через зручності і якісного сервісу, що включають персональну демонстрацію продуктів з докладним описом їх особливостей. Крім того, це економія сил і часу: Faberlic пропонує готові рішення для всієї родини, клієнт може зробити замовлення і отримати продукцію, не виходячи з дому.

Таким чином, прямі продажі — це найкращий спосіб запропонувати продукцію споживачеві за доступною ціною, зберігши при цьому високу якість

Чому Faberlic?
На українському ринку є багато компаній, що займаються прямими продажами. Чому я вибрала саме Faberlic?
Крім уже перерахованих переваг, Faberlic — це 15 категорій продукції за 4 напрямками: дім, краса, здоров’я, одяг і аксесуари. Це 19 каталогів в рік, це 5 000 найменувань продукції, це більше 1 100 товарів в кожному каталозі і це 5 000 000 споживачів в 46 країнах світу!

Обговорити статтю на форумі



Loading...
©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2015