Кури гриль користуються постійним попитом, незалежно від пори року і доби

Подивитись всі дописи у розділі: Бізнес. Розміщено: 09.12.2017 в 18:49.
Кури гриль користуються постійним попитом, незалежно від пори року і доби

Попит на курей гриль є цілий рік. Апетитний вигляд і аромат рум’яної курочки часто змушує людей робити незаплановану покупку. Як здається на перший погляд установка кіоску з продажу курей гриль в жвавому місці гарантує постійний дохід. Але тільки на перший погляд все здається просто. Цей вид бізнесу вимагає ретельного планування і залежить від багатьох факторів.

Деякі підприємці, з якими ми говорили на цю тему, вважають: кури гриль — бізнес для ледачих. Мовляв, маринувати птицю може кожен і для цього не потрібно спеціальних знань. Всю роботу за продавця зробить установка гриль, ціни на які можна знайти ввівши в пошукову систему «грили для кур Технофуд». А покупець буквально йде на запах рум’яної курочки. Головне, не заламувати ціни і… привітно усміхатися.

Інші, навпаки, говорять, що до приготування курей гриль, яке відноситься до послуги з розряду «громадське харчування», пред’являються особливі вимоги держсанепіднагляду, пожежних. І щоб отримувати прибуток, потрібно вкласти чимало коштів на розкрутку бізнесу.

Бізнес за правилами

Як організувати бізнес за всіма правилами, щоб не було претензій ні з боку перевіряючих, ні з боку покупців, і при цьому добре заробляти?

— Приготування, реалізація курей гриль повинні здійснюватися на базі підприємств громадського харчування, де проводяться зберігання, обробка, оброблення сировини, — розповідає нам власник мережі з продажу курей-гріль. — Наприклад, на базі кулінарії або супермаркету. Санітарні норми і правила забороняють встановлювати на вулиці, літніх майданчиках технологічне обладнання, до яких відноситься установка гриль. Повинні бути стаціонарні точки, підключені до каналізації, гарячого, холодного водопостачання, виробничі цехи, необхідне обладнання. І, звичайно, всі умови для дотримання особистої гігієни продавців.

Таким чином, перед тим, як відкрити точку з продажу курей гриль, варто заздалегідь домовитися з точкою громадського харчування, на базі якої ви будете все готувати. На території, що належить цьому об’єкту, можна встановити торговий павільйон (кіоск), де ви будете продавати готовий продукт.

Недарма кажуть, що реклама — двигун торгівлі. Яскраві щити допоможуть заманити клієнтів. Придумайте який-небудь «смачний» рекламний слоган, який повинен викликати приємні емоції і апетит тих, хто проходить повз людей. Фасад приміщення або ларька може виступати способом для розміщення вашої реклами. Якщо дозволяють кошти, розробіть власний дизайн вашої торгової точки. Головне, проявити в цій справі фантазію!

Часто на вулицях міста або на ринках можна зустріти установки, що працюють на газових балонах. Майте на увазі: їх установка в місцях масового скупчення людей заборонена!

Вартість оренди торгового намету, природно, відбивається на вартості готового продукту. З цієї причини кури гриль в кулінаріях або в кафе коштують дорожче, ніж у продавців з вулиці. Але це … плата за чистоту і безпеку.

Чим заманити клієнта

— Кури гриль користуються постійним попитом, незалежно від пори року і доби, — поділився секретами ведення бізнесу підприємець з міста Києву.

— Головне, напрацювати постійних клієнтів. А для цього саме ваші кури гриль повинні бути смачними, соковитими, не надто напханими приправами — щоб їх могли їсти діти, і добре просмаженими. Перш ніж пустити курей в продаж, спробуйте кілька видів маринаду. Потрібно вибирати такий, щоб птиця не надто довго перебувала в ньому, тому що це невигідно. Маринад не повинен бути надто витратним.

Як нам розповіли співробітники однієї з стаціонарних точок з продажу птиці гриль, споживач звертає увагу на зовнішній вигляд продавця. Чисті руки, приємне обличчя, білосніжний фартух — свого роду «візитна картка». Обов’язково повинна бути хороша упаковка для курей, найкраще — паперові пакети.

Обговорити статтю на форумі



Loading...
©  Новини України на Rivnist.In.Ua - незалежний погляд на новини в Україні та світі, зокрема: політика, суспільне життя, економіка, кримінал, події, спорт, культура.  2010-2015