Будівництво міні-містечок на прикладі ЖК СвітлоПарку
Подивитись всі дописи у розділі: Новини нерухомості. Розміщено: 12.01.2019 в 21:58.Група девелоперських компаній на чолі з Київміськбудом, разом з незалежним агентством Royal ® Advertising будує міні-місто, який активно зводитися на 20-ти гектарах наймальовничіших земель парку ПАКОЛЕ в Києві.
Сьогодні в житловому будівництві столиці здивувати можна або масштабом, або урбаністичною концепції об’єкта. У випадку з новим мікрорайоном, який розгортається на билинних землях, звідки бере свій початок річка Либідь, вдало зійшлися обидва чинники.
СвітлоПарк (гілка форуму обговорення ЖК Світлопарк https://gitlo.in.ua/viewtopic.php?t=218) — це амбітний проект, в якому взяла участь ціла плеяда маститих девелоперів, задуманий як місце життя киян, які цінують час, не бажаючи проводити по кілька годин в автомобільних пробках, але і не хочуть при цьому відмовлятися від усіх благ цивілізації і розвиненої інфраструктури. Над брендом і вербалізацією цього проекту працювало незалежне агентство Royal ® Advertising і створило «навколо» 23-х запланованих житлових будинків цілісний віртуальний світ для бренду.
Методологія зведення житлового кварталу Світлопарк
Ідеї, що цементують бренд, були з самого початку роботи над проектом синтезовані з об’ємних даних профільного дослідження ринку нерухомості — REDScanner (Real Estate Development Scanner) — проводиться раз на квартал за методологією агентства. І найбільш важлива з них полягає в тому, що городяни не живуть в будинках, вони живуть «на районі». Простір, який вони вважає своїм виходить за межі стін, званих квартирою. Саме тому, відокремленим об’єктам в щільній міській забудові так складно знайти свою ідентичність, перебуваючи в постійному контрасті з тим, що вже було створено роками хаотичного розвитку столиці. Інша справа — мікрорайони і те, що можна без оглядки назвати містом в місті. Тут все своє, звідси можна не виходити роками і не відчувати себе ущемленим в недостачі активностей.
Архітектурні рішення Світлопарку
Таким чином, рішення Світлопарка як бренду склалося навколо створення полігонального світу (частина якого потрапила і в логотип), опинившись в якому, майбутнього жителю не потрібно буде напружуватися і створювати нові нейронні мережі побуту. Ця парадигма знайшла відображення як у всій гамі проявів діловодства бренду, так і в комунікаційному міксі, який прикрасив місто добрими сюжетами, напередодні наступаючого виборчого сезону.